Ce este un audit SEO

Un audit SEO reprezintă o analiză detaliată a site-ului tău. Atenția este concentrată asupra celor mai importanți factori, analiza concurenței, cuvintele cheie urmărite și potențialul site-ului tău, dacă s-au folosit tehnici greșite care au avut un impact negativ.

Care sunt cei mai importanți factori într-un audit SEO:

    1. Factori legați de domeniu: numele domeniului, vârsta, istoricul domeniului
    2. Factori la nivel de pagină: titluri, canibalizarea cuvintelor cheie, implicarea și rolul fiecărui utilizator
    3. Lungimea conținutului: auditul ar trebui să evalueze conținutul, linkurile și imaginile de pe o anumită pagină dar și modul în care conținutul este organizat la nivel de site.
    4. Probleme de conținut duplicat
    5. Conținutul site-ului: arhitectură, rată de clic organică (CTR) etc
    6. Actualizări ale site-ului
    7. Profilul legăturilor: identificarea și anularea link-urilor problematice
    8. Factori SEO: cele mai frecvente probleme, robots.txt, sitemap-uri și optimizarea imaginilor

 

Cât costă un audit SEO

Un audit SEO poate costa de la câteva zeci de euro până la câteva mii de euro, în funcție de cerințe și complexitatea proiectului. Auditul nu se poate realiza cu instrumente SEO gratuite.